محمود نامی

نوشته های زیر توسط مجله فارسی نوشته شده است.

محمود نامی

نوشته های زیر توسط مجله فارسی نوشته شده است.

مجله فارسی

نویسنده : محسن محبی . علی روشندل

پیج اختصاصی هواداران محمود نامی

بایگانی
آخرین مطالب

محمود نامی

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۴ ب.ظ

محمود نامی در سال ۲۰۱۸ میلادی یکی از دوازده نفر زیباترین جوان های دنیا شد.

به گفته BBC محمود نامی اولین فرد ایرانی اهل خراسان جنوبی است که توانسته خود در مسابقات جهانی زیباترین جوان ها شرکت کند و مقام بیاورد از بین سه و نیم میلیون شرکت کننده .

مصاحبه BBC با محمود نامی ! 

آقای نامی چیشد تو این مسابقات شرکت کردین ؟ 

من علاقه ی خاصی هم نداشتم فقط میخواستم خودم رو بسنجم ببینم چقدر تیپ و قیافه دارم.

خب نفر چندم شدین در مسابقات ؟ من نفر هفتم شدم .

چه کسایی به شما رای دادن ؟ خانم سلنا گومز و آقای استیو جابز و آلپاچینو و دیوید بکهام به من رای دادن

و نظرشون این بود که من یه جوان سادم که ساده لباس پوشیده و بدون هیچ گریمی وارد مسابقه شدم و خانم سلنا گومز گفتن چشم آبی به تو زیاد میاد دفعه ی دیگه که تو مسابقات شرکت کردی لنز آبی بزار

محمود نامی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۹
محمود نامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی